(obowiązuje od 1 stycznia 2025 r.)
Niniejszy Regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Kompleksu Gastronomiczno-Hotelarskiego Górski SP.z o.o Proszenie 1B, 97-320 Wolbórz Nip: 77712916934 e-mail: recepcja@hotel-gorski.pl strona internetowa www.hotel-gorski.pl (dalej: „Hotel” lub „Obiekt”).
Regulamin stanowi integralną część umowy o świadczenie usług hotelarskich zawieranej między Hotelem a Gościem (dalej: „Gość”). Do zawarcia umowy dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji (telefonicznej, mailowej, online lub bezpośrednio w Recepcji) bądź zameldowanie w Hotelu.
Dokonując rezerwacji lub w inny sposób zawierając umowę, Gość potwierdza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
Regulamin jest dostępny w Recepcji, w każdym pokoju hotelowym oraz na stronie internetowej Hotelu.
Formy rezerwacji
Osobiście w Recepcji Hotelu,
Telefonicznie pod numerem wskazanym na stronie internetowej,
Mailowo na adres e-mail podany na stronie internetowej,
Online – za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego Profitroom.
Gwarancja rezerwacji i zadatki
Hotel może zażądać od Gościa uiszczenia zadatku lub pełnej płatności w celu zagwarantowania rezerwacji, zgodnie z warunkami oferty i/lub cennika.
Brak uiszczenia zadatku w wyznaczonym terminie uprawnia Hotel do anulowania rezerwacji.
Wysokość zadatku, termin oraz forma płatności są każdorazowo określane w potwierdzeniu rezerwacji lub w korespondencji mailowej.
Anulacje i zwroty
Zasady anulacji rezerwacji i ewentualnego zwrotu uiszczonych kwot wynikają z warunków danej oferty (np. oferty bezzwrotne, promocyjne lub standardowe).
W przypadku ofert bezzwrotnych Hotel Górski może zatrzymać całość wpłaconych środków w razie anulacji lub „no-show”.
W przypadku ofert standardowych zwrot może przysługiwać Gościowi pod warunkiem anulowania rezerwacji w terminie wskazanym w ofercie (np. 7, 14 dni przed przyjazdem).
Zwrot kosztów, jeśli przysługuje, następuje w terminie do 14 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia wniosku o anulację.
Formy płatności
Hotel akceptuje płatność w gotówce (PLN, EURO, USD według kursu) oraz kartami płatniczymi i kredytowymi (Visa, Mastercard, itp.).
Na życzenie Gościa Hotel wystawia fakturę VAT – warunkiem jest podanie danych do faktury najpóźniej w momencie dokonywania płatności w tym przedpłaty przelewem.
Depozyt / kaucja
Hotel może pobrać depozyt lub dokonać preautoryzacji karty kredytowej na poczet ewentualnych szkód, usług dodatkowych lub płatnych atrakcji.
Kwota depozytu/preautoryzacji jest zwalniana w dniu wyjazdu Gościa, po rozliczeniu kosztów ewentualnych zniszczeń, zaginionych przedmiotów z wyposażenia pokoju lub usług dodatkowych, z których Gość skorzystał.
Meldowanie
Gość jest zobowiązany do okazania dokumentu tożsamości (dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy) przed wydaniem klucza/karty do pokoju.
W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, Hotel może odmówić wydania klucza/karty.
Doba hotelowa
Rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godz. 11:00 w dniu wyjazdu.
Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godz. 12:00 może zostać potraktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Przedłużenie pobytu
Życzenie przedłużenia pobytu ponad okres wskazany w rezerwacji Gość powinien zgłosić w Recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
Hotel uwzględni prośbę w miarę posiadanych wolnych miejsc.
Skrócenie pobytu
W przypadku wcześniejszego wyjazdu Gościa Hotel może obciążyć Gościa opłatą za niewykorzystane noclegi, zgodnie z warunkami oferty.
Przekazywanie pokoju
Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju Gościa tylko w godzinach 7:00–22:00; po godz. 22:00 każda dodatkowa osoba może zostać dokwaterowana za dopłatą wg cennika.
Cisza nocna
Obowiązuje w godzinach 22:00 - 6:00. W tych godzinach Goście oraz osoby korzystające z usług Hotelu powinni zachowywać się tak, by nie zakłócać pobytu innych.
Zasady bezpieczeństwa
Zabronione jest używanie w pokojach lub innych pomieszczeniach urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia Hotelu (np. kuchenek, grzałek, farelek) z wyjątkiem ładowarek, laptopów itp.
Ze względów przeciwpożarowych nie wolno pozostawiać włączonych urządzeń elektrycznych bez nadzoru oraz palić wyrobów tytoniowych i e-papierosów poza wyznaczonymi miejscami.
Każdorazowo, opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien.
W przypadku bezzasadnego użycia alarmu przeciwpożarowego, gość zostanie obciążony kosztami interwencji straży pożarnej oraz policji.
W hotelu oraz na jego terenie zakazuje się używania materiałów pirotechnicznych oraz urządzeń zadymiających.
Zakaz palenia
W całym obiekcie (pokoje, korytarze, restauracja, sale konferencyjne) obowiązuje zakaz palenia papierosów, cygar (w tym e-papierosów), za wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych.
Naruszenie zakazu wiąże się z naliczeniem opłaty porządkowej w wysokości określonej w cenniku kwotą 500 zł
Osoby nietrzeźwe lub zachowujące się w sposób uciążliwy
Hotel może odmówić świadczenia usług lub wezwać odpowiednie służby w przypadku, gdy Gość lub osoba przebywająca w Hotelu znajduje się pod wpływem alkoholu, środków odurzających, bądź jej zachowanie zagraża bezpieczeństwu innych osób lub mieniu Hotelu, lub jest uciążliwe dla pozostałych Gości.
Odpowiedzialność Gości
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia mienia Hotelu powstałe z jego winy lub winy osób, które Go odwiedzają.
W przypadku stwierdzenia szkód Hotel sporządza protokół, na którego podstawie obciąża Gościa kosztami naprawy lub rekompensaty.
Zwierzęta
Pobyt zwierząt w Hotelu jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Recepcją i może wiązać się z dodatkową opłatą, wskazaną w cenniku.
Właściciele zwierząt są odpowiedzialni za bezpieczeństwo i zachowanie swoich podopiecznych oraz za wszelkie ewentualne szkody.
Procedury na wypadek siły wyższej (force majeure)
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności lub szkody spowodowane przyczynami niezależnymi od obiektu, takimi jak: awarie sieci energetycznej, brak dostępu do wody, internetu, ekstremalne warunki pogodowe, katastrofy naturalne itp.
Dzieci poniżej 13. roku życia mogą przebywać na terenie Hotelu tylko pod stałą opieką rodziców lub opiekunów prawnych.
Rodzice (opiekunowie) ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci w mieniu Hotelu, jak i za zakłócanie spokoju innym Gościom.
Korzystanie przez dzieci z atrakcji typu basen/SPA (jeśli takie istnieją w Hotelu) jest dozwolone tylko w obecności rodziców lub opiekunów.
Hotel może odmówić przyjęcia na nocleg osób niepełnoletnich, nieposiadających opieki dorosłego.
Godziny otwarcia
Szczegółowe godziny wydawania śniadań, obiadów/kolacji oraz ewentualny room service są podane w Recepcji i na stronie internetowej Hotelu.
Hotel zastrzega sobie prawo do modyfikacji godzin otwarcia restauracji w szczególnych przypadkach (np. święta, imprezy okolicznościowe).
Zasady wnoszenia własnej żywności/napojów
Z uwagi na kwestie sanitarne i bezpieczeństwo Gości, wnoszenie własnych posiłków lub alkoholu do restauracji jest niedozwolone, o ile personel nie wyraził na to wyraźnej zgody.
W przypadku imprez okolicznościowych (wesela, bankiety), warunki dotyczące alkoholu i cateringu ustalane są indywidualnie.
Rezerwacje stolików
W przypadku większego obłożenia restauracji lub imprez okolicznościowych Gościom zaleca się dokonanie wcześniejszej rezerwacji stolika osobiście, telefonicznie lub mailowo.
Godziny otwarcia SPA / strefy relaksacyjnej
Publikowane są w Recepcji oraz na stronie internetowej. Mogą ulegać zmianom w zależności od sezonu lub bieżących wydarzeń.
Rezerwacje zabiegów, opłaty i zadatki
Zabiegi w SPA wymagają wcześniejszej rezerwacji. Należy jej dokonać osobiście, telefonicznie, mailowo lub poprzez system rezerwacji online Booksy.
Cennik zabiegów, masaży, wynajmu sauny na wyłączność itp. jest dostępny w Recepcji oraz w strefie SPA.
W celu dokonania rezerwacji terminu na wybrany zabieg lub konsultację należy zgłosić się osobiście lub skontaktować telefonicznie bądź mailowo.
Klienci są proszeni o uiszczenie zadatku w ciągu 48h przed zabiegiem w wysokości 50% wartości usługi:
• na konto
66 1050 1360 1000 0090 3246 5453 , w tytule przelewu należy umieścić „imię i nazwisko, zadatek za SPA”
• Blikiem
• Gotówką.
Uiszczenie zadatku jest potwierdzeniem rezerwacji. Niepotwierdzona rezerwacja zostaje anulowana. Kwota zadatku jest bezzwrotna w przypadku nieobecności na umówiony
wcześniej termin. Klient który dokonał rezerwacji terminu zobowiązany jest przybyć nie później niż 15 min przed uzgodnioną godziną by dokonać wszelkich formalności. Jeśli spóźnienie klienta nie przekroczy 15 minut czas spóźnienia odlicza się od czasu przewidzianego na zabieg. W przypadku spóźnienia przekraczającego 15 minut Spa Górski (Kompleks Gastronomiczno-Hotelarski Górski Sp.zo.o.) zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu, wyznaczenia innej godziny lub innego terminu.
W przypadku wielokrotnego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż określony w niniejszym regulaminie lub niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty. Sytuacje losowe będą rozpatrywane indywidualnie. Zadatek można “przekazać” na rzecz innego Klienta, wskazując Jego imię i nazwisko. Kompleks Gastronomiczno Hotelarski Górski Sp.zo.o., zastrzega sobie prawo do pobierania zadatku w celu poprawienia organizacji pracy Spa oraz wykonywanych zabiegów.
Uiszczenie zadatku jest równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją regulaminu.
Bardzo prosimy o punktualne przychodzenie na ustalone terminy.
Bezpieczeństwo i higiena
Korzystanie z urządzeń (jacuzzi, sauna fińska, łaźnia parowa itp.) powinno odbywać się zgodnie z regulaminem strefy SPA, dostępnym na miejscu.
Osoby z przeciwwskazaniami zdrowotnymi powinny skonsultować się z personelem SPA i/lub lekarzem przed skorzystaniem z wybranych zabiegów. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za skutki zatajenia ważnych informacji medycznych.
Dzieci i osoby niepełnoletnie
Dzieci mogą korzystać ze strefy SPA wyłącznie w obecności rodzica lub opiekuna; w przypadku zabiegów obowiązują dodatkowe ograniczenia wiekowe, o których decyduje personel SPA.
Rezerwacje sal konferencyjnych i bankietowych
Wszelkie szkolenia, konferencje, bankiety, koncerty, imprezy firmowe lub okolicznościowe wymagają zawarcia odrębnej umowy z Hotelem.
Umowa precyzuje liczbę uczestników, terminy, zasady rozliczeń, kwestie związane z przygotowaniem sali, cateringu, sprzętu multimedialnego itd.
Sesje zdjęciowe i nagrania wideo
Prowadzenie profesjonalnych sesji zdjęciowych, nagrań wideo, reklam czy wideoreportaży na terenie Hotelu wymaga uzyskania pisemnej zgody Dyrekcji Hotelu.
Zabronione jest wykorzystywanie wizerunku Hotelu do celów komercyjnych bez uprzedniego porozumienia.
Zasady wizerunkowe i organizacyjne
Organizator danej imprezy zobowiązany jest do uzyskania niezbędnych zezwoleń (w tym praw autorskich, zgód na publikację wizerunku uczestników, artystów itp.).
W przypadku naruszenia prawa lub spowodowania szkód w mieniu Hotelu, odpowiedzialność ponosi Organizator.
Odpowiedzialność Hotelu
Hotel nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości w zakresie określonym przepisami Kodeksu cywilnego.
W przypadku cennych przedmiotów (pieniądze, biżuteria, sprzęt elektroniczny), Gość powinien skorzystać z depozytu w Recepcji lub sejfu.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy pozostawione na parkingu hotelowym ani za rzeczy w nich pozostawione.
Postępowanie reklamacyjne
Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu lub świadczonych usług można składać w formie pisemnej bądź mailowej na adres: recepcja@hotel-gorski.pl lub bezpośrednio do Recepcji.
Hotel rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych i informuje Gościa o wynikach drogą mailową lub pisemnie.
Brak zgłoszenia zastrzeżeń w trakcie pobytu może utrudnić lub uniemożliwić rzetelne rozpatrzenie reklamacji.
Rozwiązywanie sporów
Wszelkie spory staramy się rozwiązywać polubownie.
W przypadku braku porozumienia spór będzie rozstrzygany przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Hotelu, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa nie stanowią inaczej.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych Gości jest Kompleks Gastronomiczno-Hotelarski GÓRSKI (dane adresowe, NIP i inne informacje dostępne na stronie internetowej www.hotel-gorski.pl).
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji usługi hotelarskiej, rezerwacji, marketingu (za zgodą Gościa) oraz wypełnienia wymogów prawnych (np. meldunek).
Zakres przetwarzania danych
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do świadczenia usług (zawarcia umowy).
Dane mogą być udostępniane upoważnionym podmiotom (np. organom państwowym) na podstawie przepisów prawa.
Prawa osób, których dane dotyczą
Gość ma prawo żądać dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w Recepcji i na stronie internetowej Hotelu.
Zgody marketingowe
Podczas rejestracji Gość może wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych (otrzymywanie newslettera, ofert specjalnych).
Brak zgody marketingowej nie wpływa na możliwość korzystania z usług Hotelu.
Hotel zobowiązuje się do przestrzegania nowych regulacji określonych w tzw. „lex Kamilek” (obowiązujących od 2025 r.), w szczególności w zakresie:
Podwyższonych standardów bezpieczeństwa i higieny,
Regularnych szkoleń personelu,
Ochrony danych osobowych i komfortu Gości.
Wszelkie dodatkowe wymogi wynikające z ww. przepisów będą uwzględniane w procedurach wewnętrznych oraz w uaktualnianiu niniejszego Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących aktów prawnych.
Naruszenie postanowień Regulaminu przez Gościa upoważnia Hotel do odmowy dalszego świadczenia usług i może skutkować obowiązkiem natychmiastowego opuszczenia obiektu przez Gościa, z zachowaniem prawa Hotelu do pełnego rozliczenia za dotychczasowe świadczenia i ewentualne szkody.
Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który rażąco naruszył Regulamin podczas poprzedniego pobytu, wyrządził szkodę w mieniu Hotelu, Gości lub personelu albo w inny sposób zakłócił spokój i porządek obiektu.
Hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, rozszerzenie oferty lub podniesienie standardu usług). Nowa treść Regulaminu będzie każdorazowo dostępna w Recepcji i na stronie internetowej Hotelu, a zmiany obowiązują od momentu ich publikacji.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2025 r. i zastępuje wszystkie poprzednie regulaminy w zakresie, w jakim są z nim sprzeczne.
Dziękujemy za zapoznanie się z Regulaminem i zapraszamy do skorzystania z naszych usług.
Życzymy przyjemnego pobytu w Kompleksie Gastronomiczno-Hotelarskim GÓRSKI!
Polityka Prywatności Kompleksu Gastronomiczno-Hotelarskiego GÓRSKI
Stan na 2025 rok
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych Gości przez Kompleks Gastronomiczno-Hotelarski GÓRSKI SP.z o.o Proszenie 1B, 97-320 Wolbórz Nip: 77712916934 e-mail: recepcja@hotel-gorski.pl (zwany dalej: „Hotelem”) w związku ze świadczeniem usług hotelarskich i gastronomicznych, a także w celu prowadzenia działań marketingowych (za wyraźną i dobrowolną zgodą Gościa). Polityka uwzględnia obowiązujące regulacje prawne, w tym Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) i przepisy krajowe.
Administratorem danych osobowych jest Kompleks Gastronomiczno-Hotelarski GÓRSKI SP.z o.o Proszenie 1B, 97-320 Wolbórz Nip: 77712916934 e-mail: recepcja@hotel-gorski.pl (zwany dalej „Administratorem”).
Dane adresowe, NIP i szczegółowe informacje o Administratorze znajdują się na stronie internetowej: www.hotel-gorski.pl.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail lub formularza kontaktowego, dostępnych na wskazanej stronie internetowej.
Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu:
Realizacji usług hotelarskich (przyjęcie i obsługa rezerwacji, meldunek, rozliczenie finansowe).
Realizacji usług gastronomicznych (rezerwacje stolików, obsługa zamówień).
Wypełnienia wymogów prawnych (m.in. obowiązki meldunkowe, wystawianie faktur, rachunków).
Działań marketingowych – w przypadku wyrażenia przez Gościa dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych w tym celu (np. otrzymywanie newslettera, ofert specjalnych).
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
Art. 6 ust. 1 lit. b RODO – niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usług hotelarskich.
Art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
Art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda na przetwarzanie danych w celu marketingowym (o ile Gość wyrazi ją dobrowolnie).
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do skorzystania z usług Hotelu (np. dokonania rezerwacji, zameldowania). Brak podania danych wymaganych prawem może skutkować brakiem możliwości zawarcia lub realizacji umowy.
W ramach świadczenia usług oraz spełnienia obowiązków prawnych możemy przetwarzać następujące kategorie danych:
Dane identyfikacyjne: imię i nazwisko, PESEL (lub inny numer identyfikacyjny).
Dane kontaktowe: adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu.
Dane potrzebne do rozliczeń finansowych: numer rachunku bankowego (w przypadku zwrotów), NIP (w przypadku wystawienia faktury).
Dane związane z rezerwacjami i pobytami w Hotelu: daty pobytu, preferencje dotyczące pokoju, dodatkowe usługi.
W przypadku wyrażenia zgody na działania marketingowe – adres e-mail lub numer telefonu w celu przesyłania informacji handlowych oraz ofert.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji usługi i wymogów prawnych:
Dane wynikające z umowy lub przepisów księgowych – przez okres wymagany przepisami prawa (np. przepisy o rachunkowości).
Dane przetwarzane na podstawie zgody – do momentu wycofania zgody lub ustania celu przetwarzania.
Po upływie wskazanych okresów dane zostaną usunięte lub zanonimizowane, o ile przepisy prawa nie wymagają ich dalszego przechowywania.
Dane osobowe Gości mogą być udostępniane:
Podmiotom upoważnionym z mocy prawa (np. organom państwowym w przypadku kontroli lub postępowań).
Dostawcom usług na rzecz Hotelu, w zakresie niezbędnym do realizacji usług (np. firmie księgowej, firmie IT obsługującej system rezerwacyjny jak Profitroom, Booking), przy czym podmioty te są zobowiązane do stosowania odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych.
Administrator nie przekazuje danych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), o ile nie jest to wyraźnie konieczne i oparte na odpowiednich zabezpieczeniach prawnych zgodnie z RODO.
Każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługują następujące prawa:
Prawo dostępu do danych – uzyskania informacji o przetwarzanych danych i kopii danych.
Prawo sprostowania – żądania poprawienia danych nieprawidłowych lub uzupełnienia danych niekompletnych.
Prawo usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – w przypadkach przewidzianych prawem.
Prawo ograniczenia przetwarzania – w określonych sytuacjach.
Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w dowolnym momencie, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie uzasadnionego interesu Administratora.
Prawo do przenoszenia danych – o ile jest to technicznie możliwe i przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub w celu wykonania umowy.
W celu skorzystania z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem drogą mailową lub pisemną (dane kontaktowe na stronie www.hotel-gorski.pl).
Każda osoba ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych.
Podczas rejestracji lub przy dokonywaniu rezerwacji Gość ma możliwość wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych.
Zgoda marketingowa umożliwia Hotelowi wysyłanie informacji o promocjach, ofertach specjalnych, wydarzeniach czy newsletterów.
Brak zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych nie wpływa na możliwość korzystania z usług Hotelu.
Gość może w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych poprzez kontakt z Administratorem, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.
Administrator zapewnia, że stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne mające na celu ochronę danych osobowych przed ich przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniszczeniem, utratą, modyfikacją, nieuprawnionym ujawnieniem lub dostępem.
Dostęp do danych osobowych mają wyłącznie osoby upoważnione przez Administratora oraz podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie zawartych umów powierzenia, przy zachowaniu odpowiednich zabezpieczeń wynikających z RODO.
Treść niniejszej Polityki Prywatności jest dostępna w Recepcji Hotelu oraz na stronie www.hotel-gorski.pl.
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności z ważnych przyczyn (np. zmiany przepisów prawa, wprowadzanie nowych usług).
O ewentualnych zmianach Goście zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem poprzez komunikat na stronie internetowej lub w Recepcji Hotelu.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Administratorem (Kompleks Gastronomiczno-Hotelarski GÓRSKI) pod danymi dostępnymi na stronie www.hotel-gorski.pl.